Home
Nederlands - €

Veelgestelde vragen

Vragen

  • Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland en Belgie?
  • Op de website staat dat een model op voorraad is, maar nu krijg ik toch een bericht dat het model er niet is?
  • Ik heb een model op de website gezien met een korting. Geldt deze korting ook in de winkels?
  • Ik heb een bestelling geplaatst van Pandora, Trollbeads, Buddha to Buddha en/of Thomas Sabo, maar heb niet de 10% korting ontvangen waar ik recht op heb?
  • Ik heb een bestelling geplaatst van een model waar reeds een korting op zit, maar heb daar bovenop niet de 10% korting ontvangen van mijn kortingscode?
  • Ik heb een bestelling geplaatst, maar kan geen gratis cadeau uitzoeken?
  • Kan ik modellen bekijken in de winkel van Trendjuwelier?
  • Kunt u aangeven of er een juwelier bij ons in de buurt dit merk verkoopt?
  • Ik heb geen acceptgiro ontvangen bij mijn pakketje. Krijg ik die nog per post?
  • Ik krijg een foutmelding als ik naar de bank en/of creditcardpagina wordt doorgestuurd
  • Kan ik iets bestellen en meteen laten graveren?
  • Ik heb een ringenbos ontvangen, hoe meet ik de juiste maat op?
  • Is de prijs die op de website staat altijd correct?

Antwoorden

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland en Belgie?
Binnen Nederland wordt alle bestellingen gratis verzonden. Voor bestellingen die naar België verzonden worden wordt € 1.95 gerekend.

Op de website staat dat een model op voorraad is, maar nu krijg ik toch een bericht dat het model er niet is?
Helaas gebeurt het wel eens dat een artikel bij ons verkeerd op vooraad staat. Wij doen ons best om dit tot een minimum te beperken.
Indien dit gebeurt proberen wij u zo spoedig mogelijk op de hoogte te brengen en daarbij een aantal opties aan te bieden.

Ik heb een model op de website gezien met een korting. Geldt deze korting ook in de winkels?
In principe wel, echter worden niet alle merken in beide vestigingen gevoerd.
Hierdoor kan het gebeuren dat de webshop een model aanbied die u in de winkel niet kan kopen. Voor eventuele narvraag verwijzen wij u naar onze klantenservice om eventuele teleurstellingen te voorkomen.

Ik heb een bestelling geplaatst van Pandora, Trollbeads, Buddha to Buddha, Mi Moneda en/of Thomas Sabo, maar heb niet de 10% korting ontvangen waar ik recht op heb?
Dat klopt, wij mogen helaas geen korting geven op de merken Pandora, Trollbeads, Buddha to Buddha, Mi Moneda en Thomas Sabo. Hierdoor zouden wij ons dealerschap kwijt kunnen raken, excuses voor het ongemak.

Ik heb een bestelling geplaatst van een model waar reeds een korting op zit, maar heb daar bovenop niet de 10% korting ontvangen van mijn kortingscode?
Wanneer u een model via onze website uitzoekt waar reeds een korting op gegeven word, kunnen wij u helaas niet de extra korting geven van uw kortingscode. Deze code kunt u dan bewaren tot een volgende bestelling. Dit geldt ook voor de 5 Euro Shoptegoed korting die u ontvangt bij inschrijving op de nieuwsbrief. 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar kan geen gratis cadeau uitzoeken?
Heeft u een bestelling geplaatst waarbij u al korting krijgt op het model? Dan komt u helaas niet in aanmerking voor een gratis cadeau. Of het is een merk waar wij die uitgesloten zijn van elke vorm van korting zoals bij de vraag hierboven vermeld.

Kan ik modellen bekijken in de winkel van Trendjuwelier?
Dit is niet mogelijk in Rhoon, Trendjuwelier heeft als webshop geen bezoekadres. Wel kunt u uw aankoop binnen de zichttermijn ruilen of retourneren mocht het toch niet helemaal naar wens zijn. Het is hierbij wel van belang dat het product ongebruikt en krasvrij in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking zit.
U kunt uiteraard in de winkels wel modellen bekijken. Voor beschikbaarheid neemt u contact op met onze klantenservice.

Kunt u aangeven of er een juwelier bij ons in de buurt dit merk verkoopt?
Wij hebben helaas geen inzicht in het assortiment van andere juweliers.

Ik heb geen acceptgiro ontvangen bij mijn pakketje. Krijg ik die nog per post?
Indien u als betaalmethode acceptgiro heeft gekozen, ontvangt u binnen enkele dagen na verzending van het pakket een digitale acceptgiro.
Deze wordt verzonden naar het e-mailadres welke u heeft opgegeven in uw account.

Ik heb een vraag over betalen met acceptgiro, met wie kan ik contact opnemen?
U kunt bij vragen over betalingen via acceptgiro altijd contact met AfterPay opnemen via 0900 – 4050602 (15 ct p/m) of klantenservice@afterpay.nl.

Let op: Afterpay is dagelijks telefonisch bereikbaar van 10.00 uur tot 16.00 uur. Wij adviseren om uw vragen per e-mail te sturen.

Ik krijg een foutmelding als ik naar de bank en/of creditcard pagina wordt doorgestuurd.
Het kan zijn dat uw browsersessie verlopen is.
Ververs de pagina door de toetsen CTRL+F5 en probeer dan nogmaals uw bestelling af te ronden.
Wellicht is er een storing in het banksysteem, hou daarom de mededelingen op de website van uw bank in de gaten.
Mocht het nog steeds niet lukken, neem dan contact met ons op via info@trendjuwelier.nl of via 010 - 302 00 91

Kan ik iets bestellen en meteen laten graveren?
Het is bij ons inderdaad mogelijk om een sieraad bij ons te laten graveren bij ons. Het plaatsen van een gravure zien wij als service voor onze klanten, waardoor we geen kosten berekenen.
Op het moment dat wij het sieraad binnenkrijgen, zal er altijd worden gekeken of de gravure daadwerkelijk geschikt is voor het sieraad.
Indien dit niet het geval is, nemen we altijd contact met op over een passend alternatief. Houdt u er wel rekening mee dat als u iets laat graveren het artikel niet meer retour gestuurd kan worden. U kunt uw wensen qua gravure achterlaten in het extra opmerkingenveld welke u tegen komt tijdens het bestelproces.

Ik heb een ringenbos ontvangen, hoe meet ik de juiste maat op?
Na het opmeten van de juiste maat, mag u ons per per e-mail de juiste maten en gewenste gravure doorgeven via info@trendjuwelier.nl. De gravure wordt door ons kosteloos als service geplaatst. Na ontvangst van deze e-mail zorgen wij ervoor dat de ringen binnen 2 à 3 weken per aangetekende post bij u worden afgeleverd. Heeft u de ringen eerder nodig dan 2 weken, dan kunt u dit aangeven in de e-mail. Uiteraard proberen wij hier rekening mee te houden en zullen we de ringen met spoed bestellen.

Neem de volgende tips in ogenschouw bij het bepalen van uw ringmaat:

  • Meet uw ringmaat bij voorkeur op bij kamertemperatuur. Een te warme of te koude omgeving kunnen ervoor zorgen dat de maat niet accuraat is.
  • Bij zwangere vrouwen kan het voorkomen dat de vingers iets opgezet zijn, waardoor de ring na de zwangerschap wellicht te groot kan zijn. Let hier op bij het opmeten van de maat.
  • Als het model wat u heeft uitgekozen een brede ring is, valt deze kleiner uit dan een smal model. Iedere ring vanaf 6mm breed wordt gezien als een brede ring.
  • Het is niet meer mogelijk om de ringen te retourneren, aangezien deze speciaal voor u besteld worden.
  • Op het moment dat wij de ringen binnenkrijgen, zal er altijd worden gekeken of de gewenste gravure daadwerkelijk geschikt is. Indien dit niet het geval is, nemen we altijd contact op over een passend alternatief.

Is de prijs die op de website staat altijd correct?
De prijsvermelding is altijd onder voorbehoud van prijswijzigingen. Hierdoor kan het helaas wel eens voorkomen dat er een verschil zit de tussen de aangegeven prijs en de werkelijke prijs, zeker door de fluctuerende goudkoers.