Home
Nederlands - €

Veelgestelde vragen

Vragen

  • Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland en Belgie?
  • Op de website staat dat een model op voorraad is, maar nu krijg ik toch een bericht dat het model er niet is?
  • Ik heb een model op de website gezien met een korting. Geldt deze korting ook in de winkels?
  • Ik heb een bestelling geplaatst van een model waar reeds een korting op zit, maar heb daar bovenop niet de 10% korting ontvangen van mijn kortingscode?
  • Ik heb een bestelling geplaatst, maar kan geen gratis cadeau uitzoeken?
  • Kan ik modellen bekijken in de winkel van Trendjuwelier?
  • Kunt u aangeven of er een juwelier bij ons in de buurt dit merk verkoopt?
  • Ik heb geen acceptgiro ontvangen bij mijn pakketje. Krijg ik die nog per post?
  • Ik krijg een foutmelding als ik naar de bank en/of creditcardpagina wordt doorgestuurd
  • Ik heb een horloge ontvangen, maar de batterij is leeg. Wat kan ik doen?
  • Kan ik iets bestellen en meteen laten graveren?
  • Is de prijs die op de website staat altijd correct?

Antwoorden

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland en Belgie?
Binnen Nederland wordt alle bestellingen vanaf €50,- gratis verzonden. Bij bestellingen onder €50,-  worden verzendkosten à €2,50 in rekening gebracht. Voor bestellingen die naar België verzonden worden wordt € 2,50 gerekend.

Op de website staat dat een model op voorraad is, maar nu krijg ik toch een bericht dat het model er niet is?
Helaas gebeurt het wel eens dat een artikel bij ons verkeerd op vooraad staat. Wij doen ons best om dit tot een minimum te beperken.
Indien dit gebeurt proberen wij u zo spoedig mogelijk op de hoogte te brengen en daarbij een aantal opties aan te bieden.

Ik heb een model op de website gezien met een korting. Geldt deze korting ook in de winkels?
In principe wel, echter worden niet alle merken in beide vestigingen gevoerd.
Hierdoor kan het gebeuren dat de webshop een model aanbied die u in de winkel niet kan kopen. Voor eventuele navraag verwijzen wij u naar onze klantenservice om eventuele teleurstellingen te voorkomen.

Ik heb een bestelling geplaatst van een model waar reeds een korting op zit, maar heb daar bovenop niet de 10% korting ontvangen van mijn kortingscode?
Wanneer u een model via onze website uitzoekt waar reeds een korting op gegeven word, kunnen wij u helaas niet de extra korting geven van uw kortingscode. Deze code kunt u dan bewaren tot een volgende bestelling. Dit geldt ook voor de €5,- shoptegoed die u ontvangt bij inschrijving op de nieuwsbrief. 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar kan geen gratis cadeau uitzoeken?
Heeft u een bestelling geplaatst waarbij u al korting krijgt op het model? Dan komt u helaas niet in aanmerking voor een gratis cadeau. 

Kan ik modellen bekijken in de winkel van Trendjuwelier?
Dit is mogelijk in Delfzijl, Trendjuwelier valt onder Juwelier Wieringa (bezoekadres is Landstraat 25 te Delfzijl). U kunt uw aankoop binnen de zichttermijn ruilen of retourneren mocht het toch niet helemaal naar wens zijn. Het is hierbij wel van belang dat het product ongebruikt en krasvrij in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking zit.
U kunt uiteraard in de winkel wel modellen bekijken. Voor beschikbaarheid neemt u contact op met onze klantenservice.

Kunt u aangeven of er een juwelier bij ons in de buurt dit merk verkoopt?
Wij hebben helaas geen inzicht in het assortiment van andere juweliers.

Ik heb geen acceptgiro ontvangen bij mijn pakketje. Krijg ik die nog per post?
Indien u als betaalmethode acceptgiro heeft gekozen, ontvangt u binnen enkele dagen na verzending van het pakket een digitale acceptgiro.
Deze wordt verzonden naar het e-mailadres welke u heeft opgegeven in uw account.

Ik heb een vraag over betalen met acceptgiro, met wie kan ik contact opnemen?
U kunt bij vragen over betalingen via acceptgiro altijd contact met AfterPay opnemen via 020 7 230 270 of klantenservice@afterpay.nl.

Let op: Afterpay is dagelijks telefonisch bereikbaar van 08.00 uur tot 20.00 uur. Wij adviseren om uw vragen per e-mail te sturen.

Ik krijg een foutmelding als ik naar de bank en/of creditcard pagina wordt doorgestuurd.
Het kan zijn dat uw browsersessie verlopen is.
Ververs de pagina door de toetsen CTRL+F5 en probeer dan nogmaals uw bestelling af te ronden.
Wellicht is er een storing in het banksysteem, hou daarom de mededelingen op de website van uw bank in de gaten.
Mocht het nog steeds niet lukken, neem dan contact met ons op via klantenservice@trendjuwelier.nl of via 085 045 0001

Ik heb een horloge ontvangen, maar de batterij is leeg. Wat kan ik doen?
Wat vervelend dat de batterij van het horloge leeg is. Wij verzoeken u vriendelijk ons hiervan op de hoogte te stellen. U kunt de batterij bij een plaatselijke juwelier vervangen en de bon per e-mail o.v.v. uw ordernummer en IBAN-rekeningnummer naar ons verzenden. Wij vergoeden een bedrag tot €15,-. Wanneer de kosten hoger zijn, worden deze kosten niet vergoed. U kunt in dit geval contact opnemen via telefoon of e-mail. 

Kan ik iets bestellen en meteen laten graveren?
Het is bij ons inderdaad mogelijk om een sieraad te laten graveren. Het plaatsen van een gravure zien wij als service voor onze klanten, waardoor we geen kosten berekenen.
Op het moment dat wij het sieraad binnenkrijgen, zal er altijd worden gekeken of de gravure daadwerkelijk geschikt is voor het sieraad.
Indien dit niet het geval is, nemen we altijd contact met op over een passend alternatief. Houdt u er wel rekening mee dat als u iets laat graveren het artikel niet meer retour gestuurd kan worden. U kunt uw wensen qua gravure achterlaten in het extra opmerkingenveld welke u tegen komt tijdens het bestelproces.

 Is de prijs die op de website staat altijd correct?

De prijsvermelding is altijd onder voorbehoud van prijswijzigingen. Hierdoor kan het helaas wel eens voorkomen dat er een verschil zit de tussen de aangegeven prijs en de werkelijke prijs, zeker door de fluctuerende goudkoers.

Indien u denkt dat een prijs op onze website te laag is aangegeven, kunt u contact met ons opnemen om te verifieren of het echt de juiste prijs is. Het is namelijk mogelijk dat er sprake is van een kennelijke fout, waarbij wij genoodzaakt zijn om de order te annuleren op grond van Artikel 4 van de Thuiswinkelwet.