Home
Nederlands - €

Levertijden

Vermelde levertijden bij producten
Bij alle producten wordt de eventuele levertijd aangegeven. Dit blijft altijd een indicatie. Het kan wel eens gebeuren dat een artikel uiteindelijk niet juist op voorraad is. Wij proberen u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte te brengen. Wanneer u uw bestelling op een werkdag na 16:00 plaatst, wordt de bestelling de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen. Wanneer u de bestelling op vrijdag plaatst, waarbij er geen 'voor 16:00 besteld, morgen in huis' vermeld staat, dient u rekening te houden dat uw bestelling op maandag in behandeling wordt genomen. 

Wij hanteren verschillende levertijden:

  • Vóór 16:00 besteld, morgen in huis
  • Verzonden binnen één werkdag (bestellingen op werkdagen worden binnen 24 uur verzonden)
  • Verzonden binnen 1 tot 3 werkdagen (bestellingen op werkdagen worden binnen 3 werkdagen verzonden)
  • Verzonden binnen 4 werkdagen (bestellingen op werkdagen worden binnen 4 werkdagen verzonden)
  • Verzonden binnen twee weken

Heeft u gekozen voor 'afhalen in de winkel'? U ontvangt bericht zodra uw bestelling klaar staat. Is het artikel in het desbetreffende filiaal op voorraad en wilt u het artikel direct afhalen? Dan raden wij u aan om contact op te nemen met de winkel. U kunt het artikel dan afrekenen in de winkel. U hoeft hiervoor niet eerst een webshop bestelling te plaatsen.

Levering bij meerdere artikelen
Wanneer u meerdere artikelen bij ons heeft besteld proberen wij deze artikelen in één zending bij u af te leveren. De levertijd van uw bestelling wordt in dit geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Wilt u graag dat wij de artikelen verzenden in deelleveringen, neemt u dan contact met ons op.

Onze bestellingen worden verstuurd met PostNL. Zodra wij uw bestelling aanbieden bij PostNL ontvangt u een e-mail met een Track en Trace code. Via deze Track en Trace code kunt u uw zending volgen op de website van PostNL. Na deze verzendbevestiging wordt uw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen bij u afgeleverd.

Vertraging
Wanneer uw bestelling is verzonden door Trendjuwelier, maar u heeft deze nog niet ontvangen kunt u het beste 2 tot 3 werkdagen wachten. 98% van de pakketten worden door PostNL de eerstvolgende werkdag na verzending afgeleverd. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat PostNL uw pakket niet binnen 24 uur aflevert. Mocht u het pakket na 3 werkdagen nog niet hebben ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u vriendelijk uw ordernummer bij de hand te houden.

Verkeerd artikel ontvangen
Heeft u een verkeerd artikel ontvangen? Dan willen wij u vriendelijk verzoeken z.s.m. contact op te nemen. Stuur een foto van het verkeerd ontvangen artikel naar klantenservice@trendjuwelier.nl. Wanneer blijkt dat u inderdaad een foutief artikel heeft ontvangen, ontvangt u van ons een retourlabel.